Ekonomický a administrativní servis

  • Příprava, zajištění a kontrola předpisu plateb spojených s vlastnictvím a užíváním bytových a nebytových jednotek (vedení a kontrola v elektronické podobě), kontrola úhrad těchto plateb
  • Vedení podvojného účetnictví spojeného se správou objektu – vedení účetnictví, zaúčtování předložených dokladů, vedení knihy dodavatelských faktur, vedení evidence majetku, předkládání přehledů o přijatých zálohách od vlastníků jednotek, předkládání výkazu o účetním hospodářském výsledku, sestavení účetní závěrky, běžné účetní poradenství a vysvětlení použitých postupů, předkládání přehledu nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitosti formou pravidelné uzávěrky (4× ročně) a 1× ročně předkládání rozvahy
  • Zpracování mzdové agendy
    • Zpracování mzdové agendy
    • Evidence zaměstnanců
    • Přihlášení zaměstnanců k odvodu zdravotního a sociálních pojištění
    • Výplata mezd
  • Vedení pokladní knihy
  • Příprava a provedení vyúčtování záloh zaplacených jednotlivými vlastníky a to v zákonných lhůtách (bude zpracováno v elektronické podobě)
  • Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování předpisu záloh vůči jednotlivým členům společenství
  • Vymáhání dlužných plateb – vedení seznamu neplatičů, zasílání a předávání upomínek, příprava platebních rozkazů a příprava podkladů pro soudní nebo mimosoudní vymáhání
  • Vedení evidence nákladů na provoz objektu (opravy a údržba společných částí domu, služby spojené s provozem a správou, pojistné apod.), kontrola a úhrada dodavatelských fak­tur
  • Poskytování informačního servisu k podávání daňových přiznání vlastníků
  • Zpracování daňového přiznání, jeho podání za Společenství. Shromažďování podkladů k daňovým přiznáním vztahujícím se k spravovanému domu a pozemku. Jedná se zejména o daň z příjmu , DPH, daň z nemovitosti týkající se společně vlastněných částí domu a pozemku, včetně jednotek označovaných jako garážová stání a sklepy v objektu
  • Včasné předkládání platebních příkazů na úhradu daní, k jejichž úhradě je majitel nemovitosti povinen
  • Udržování aktuální evidence jednotek a všech jejich parametrů potřebných pro zpracování předpisů záloh, vyúčtování ročních nákladů apod.
  • Vedení aktuálního přehledu salda plateb vyúčtování, záloh a ostatních investičních akcí
  • Udržování a aktualizace informativních nástěnek umístěných ve společných částech objektu
  • Poradenská činnost při uzavírání smluv o dodávce energií a služeb (nebo jejich uzavírání)
  • Poradenská činnost při uzavírání pojistných smluv ke spravované nemovitosti, v případě žádosti výboru, jeho zastupování v případě pojistných událostí.
  • Evidence pojistných událostí, zajištění odstranění pojistných událostí
  • Účast správce na shromáždění vlastníků jednotek – 1× ročně

Celkem 0 komentářů Komentovat